2011. május 24., kedd

Avent Isis kézi mellszívó+pótalk és mbetétekkel! - Jelenlegi ára: 1 800 Ft

Avent Isis kéi mellszivó  Via tárolórendszerrel, gyors, hatékony és könnyű használni
2 db 180ml-es VIA pohár + VIA tető (ideális a lefejt anyatej tárolására, szállitására valamint idális a bébi étel és ital tárolására és szállitására)
ISIS mellszivó (ISIS masszázs párnával és harangvédővel)
etető cumi összekötő
2db tejzáró
 ésmég sok sok minden tartalék alkatrészek melyek teljesen sterilek 
 
a többi része használt, amennyiben nem eredeti szilikon szinűaz a használat miatt van, én már kifőztem ( sajnos nem sokat használtam valahogy nekem nem vált be csak a manuális kézi mellszivás)
Hiányosan kaptam azonban eredeti dobozában és kiegészitőkkel
amit hozzá adok DM babylovemelltartóbetét 12 db +2 más tipusú külön csomagolt és 2 db laktohert tea filter 2011 decemberi szavatossággal
1db NUK műanyag főzelékes cumifeltét
1db kezdőcumi szivecskés
és a teljesség igénye nélkül nem is sorolom tovább a képen jól látszik minden
szivesenadom, hogy aki megveszi használja örömmel, nekem már ezekre kb 2 hónapja nincs szükségem megmaradtak : -)))
sima levélként külön kérésre küldöm és azért felelősséget nem vállalok
valamint ajánlottan is tudom küldeni mindkét esetben előre utalás után (OTP számlára), vagy személyes átvétellel a XVIII. kerületben esetleg más helyen ha előre egyeztetjük.



Jelenlegi ára: 1 800 Ft

Az aukció vége: 2011-05-25 13:41
. Avent Isis kézi mellszívó+pótalk és mbetétekkel! - Jelenlegi ára: 1 800 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése